Метавсесвіт чекає важку боротьбу, оскільки технічні гіганти намагаються втілити концепцію в реальність – чи можна врятувати галузь?

Джерело: Adobe

У той час як технічні гіганти продовжують вкладати мільярди в розробку Metaverse, галузеві оглядачі попереджають, що можуть пройти роки, перш ніж концепція виправдає свої обіцянки. Однак вони також кажуть, що стадія зародження технології дозволяє її розробникам спробувати уникнути повторення помилок, які були зроблені під час створення Інтернету.

За словами Мікаели Мантеньї, філії Центру Беркмана Кляйна Гарвардського університету, метавсесвіт «ще не встановлений», і завдяки цьому все ще можна зменшити токсичність, переслідування та ненависть, які поширилися в мережі та соц.медіа.

«[W]ми вже зруйнували один Інтернет», — сказав дослідник під час нещодавньої панельної дискусії, яка відбулася на конференції розробників ігор. повідомили від Wired.

Законодавчі норми та етичні принципи можуть запропонувати один із способів вирішення цих проблем. Metaverse є відносно новим винаходом, але рішення, реалізовані в інших технологічних галузях, таких як відеоігри, можуть дати певні рекомендації, за словами Мантенья.

«Відеоігри завжди лідирували в цих технологіях», — сказала вона. «Я думаю, можливо, ми можемо почати цю розмову тут і почати створювати рішення для цього».

Боротьба з переслідуваннями в Інтернеті поширюється на такі платформи, як Fortnite і Second Life, а швидке зростання популярності штучного інтелекту (ШІ) серед користувачів Інтернету також привертає увагу регуляторів у всьому світі.

«Нам потрібно подумати про весь той досвід, який ми вже маємо, коли думаємо про етику штучного інтелекту», — вважає дослідник.

Райан Блек, юрист, що спеціалізується на індустрії відеоігор, який також брав участь у дискусії, зауважив, що Метавсесвіт, швидше за все, становитиме не єдиний всесвіт, а набір сфер, призначених для задоволення потреб різних споживачів на основі їхніх фінансових та технічні потужності.

«Еволюція продукту зумовлена ​​можливістю монетизації для досягнення бізнес-цілей», — сказав він. З цієї причини впроваджені рішення базуватимуться на тому, що максимізує фінансові вигоди компаній, які беруть участь у розробці Metaverse, «а не на тому, що працює для наших користувачів/суспільства».

Наразі багато великих технологічних компаній, як-от Метакомпанія, що стоїть за гігантом соціальних мереж Facebook, продовжує криваві гроші щодо їхніх зусиль, спрямованих на віртуальну реальність. У четвертому кварталі 2022 року підрозділ Meta Reality Labs оприлюднив операційний збиток у розмірі близько 4,28 мільярда доларів. Загалом операційний збиток підприємства за 2022 рік склав 13,72 мільярда доларів.

Загальний дохід підрозділу від операцій склав 6,4 мільярда доларів США за четвертий квартал 2022 року та 28,94 мільярда доларів США за весь рік, як зазначено в даних з фінансового звіту Meta за жовтень-грудень 2022 року. У той же час, керівництво Meta залишається рішучим у збереженні інвестицій фірми у технології віртуальної реальності та ШІ, за словами Марка Цукерберга, генерального директора Meta та співзасновника платформи соціальних мереж.

«Етична зміна повинна бути такою, яка визнає, що метавсесвіт/віртуальна реальність, яку ми створюємо (або яка виникне з того, що ми створюємо), є місцем, де існуватимуть люди, і вони мають тут права, які виходять за рамки бізнес-потреб будь-якої організації, – сказав Блек. «Це буде дуже складно зробити, коли ми все ще маємо кордони муніципалітету, округу, штату/провінції та країни», яких може не бути в самому метавсесвіті, «але це значною мірою керуватиме людьми м’ясного простору, які його будують».

Можливо вам буде цікаво

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини