The південнокорейський гігант відеоігор Netmarble створив a блокчейн-ігри прорив із набором монет своєї дочірньої компанії, які будуть розміщені на біржі Японський криптообмін Заїф.
пер Yonhapмонета MBX MarbleX буде розміщена на платформі 11 жовтня.
MarbleX — це блокчейн-ігрове відділення Netmarble.
Монета стане першим токеном, випущеним південнокорейською гральною компанією, який буде зареєстрований в Японії.
Південнокорейські фірми намагалися просунутися вперед у розробці крипто- та блокчейн-ігор, але тому їм заважали національні регулятори.
Здійснення прориву на японському ринку також виявилося проблематичним у минулому.
Японські біржі традиційно керували суворим протоколом лістингу.
Тут представники біржі та органи саморегулювання ретельно оцінюють проекти, перш ніж додати їх до спільного білого списку.
Останнє слово щодо білого списку має Агентство фінансових послуг, головний фінансовий регулятор Японії.
Але в останні місяці, підбадьорені позицією прем’єр-міністра Фуміо Кісіди про Web3, регулятори криптовалютних бірж почали пом’якшення раніше суворої політики лістингу токенів.
У липні MarbleX здобув історичний результат, коли його токен MBX став першим проектом південнокорейської блокчейн-ігри, який потрапив до білого списку Японії.
Проте знадобилося майже чотири місяці, щоб біржа зробила рішучий крок і перерахувала монету.
Zaif оголосив, що в рамках події перед лістингом він запропонує покупцям MBX знижку 10% на замовлення монет перед лістингом, розміщені з 6 по 10 жовтня.
Біржа пояснила, що мінімальна кількість замовлення для покупців MBX буде встановлена на рівні близько 67 доларів США, а максимальна кількість замовлення – близько 3358 доларів США.
Лістинг Zaif: прорив для південнокорейських ігор на блокчейні?
Новини про реєстрацію з’явилися після південнокорейського звіту про те, що стверджував, що Японія має стати «крипто-Ельдорадо».
У той час як влада Південної Кореї говорить про посилення правил, Японія активно прагне дерегулювати свій криптовалютний сектор.
Тривала заборона Південної Кореї на первинні пропозиції монет (ICO) залишається на місці, незважаючи на обіцянки уряду переглянути – і закликає скасувати заборону центрального банку країни.
Це залишило південнокорейські ігрові фірми в підвішеному стані, і багато хто сподівався досягти успіху на внутрішньому ринку.
Але заборони на ігрові назви «грай, щоб заробити» також залишаються в силі, фактор, який спонукав багатьох шукати закордонні ринки.
Регулятори ігор також створені жорсткі правила боротьби з NFT через які багато розробників ігор не мають доступу до власних внутрішніх ринків.