За словами Goldman Sachs, музична індустрія налаштована на ще одну серйозну структурну зміну впродовж десятиліття, і це вимагатиме «скоординованої та спільної відповіді» від основних гравців, щоб зберегти стійке зростання та скористатися новими можливостями.
Команда аналітиків, до складу якої входять Ліза Янг, Ерік Шерідан, Стівен Лащик і Джеймс Тейт, каже, що перспективи зростання до 2030 року залишаються сильними, і вони будуть більш широкими. Група очікує, що у 2023 році доходи світової музичної індустрії зростуть на 7,1% порівняно з попереднім роком, у порівнянні з 8% у 2022 році.
Вони також підвищили свої очікування щодо річних темпів зростання на 2023-2030 роки до 7,3% з попередніх 7,1%. І як частина цього, потокова музика повинна продовжувати зростати на 11%.
Голдман зазначив, що попереду в індустрії чекають чотири основні дискусії: недостатня монетизація музики; потреба в новій платіжній моделі платформи; початок генеративного штучного інтелекту; і зміни частки ринку.
«Падіння бар’єрів для розповсюдження та створення музичного контенту призвело до різкого зростання кількості випущених і споживаних пісень; однак монетизація музичного контенту значно відстала від споживання (як і інших форм контенту) через ( i) відсутність підвищення цін, (ii) розрідження пакетів і (iii) відсутність сегментації споживачів», — сказали аналітики.
Наприклад, дохід від аудіопотоку впав приблизно на 20% за останні п’ять років, а дохід за годину потокового передавання на Spotify (ПЛЯМА) у чотири рази нижчий, ніж той самий показник у Netflix (NFLX), вони сказали. Зростання цін (наприклад, в Apple Music (NASDAQ:AAPL) і Amazon Music (AMZN)) є обнадійливими, і є можливості стимулювати більшу монетизацію «суперфанатів» — за словами Голдмана, потенційний дохід становить 4,2 мільярда доларів.
Тим часом, нова модель потокових платежів допоможе боротися з шахрайством і «переналаштування виплат відповідно до вартості, створеної виконавцем або піснею для платформ». Вони сказали, що ринок потрібно сегментувати, а не розглядати всі потоки однаково – і деякі ігри в системі тепер означають, що майже чиясь 31-секундна пісня (перевищуючи 30-секундне обмеження вимірювання) розглядається так само, як 3 суперзірки. – хвилинна мелодія.
Що стосується альтернатив, модель, орієнтована на користувача, розподілятиме виплати від підписки кожного користувача безпосередньо на основі власного розподілу прослуховування цього користувача (а не об’єднання всіх користувачів), а модель, орієнтована на виконавця, є більш гнучкою та спрямована на розподіл виплати на основі вартості, яку художник надає платформі.
В акціях змінюється, а Universal Music Group (OTCPK:UNVGY) і Sony Music (NYSE:SONY) частка ринку записаної музики в цілому збереглася у 2022 році, приріст незалежних компаній майже повністю зумовлений втратою частки Warner Music Group (NASDAQ:WMG), сказав Голдман. Тим не менш, великі лейбли домінують у ландшафті з часткою 71,6%, при цьому Universal лідирує з 31,1% (порівняно з 22,6% у Sony та нещодавно нижчими 17,9% у Warner).
І генеративний штучний інтелект пропонує «значні можливості» для підвищення креативності та продуктивності, але «індустрії потрібно буде узгодити контроль над його розгортанням, щоб забезпечити збереження інтелектуальної власності та взаємодії з користувачем».
Що стосується секторальних рекомендацій, група рекомендує купити на Universal Music Group (OTCPK:UNVGY), яка також входить до Європейського списку судимостей, відзначаючи, що компанія має ряд конкурентних переваг. Він також має купити на Warner Music (WMG), незважаючи на нещодавню втрату частки, заявивши, що компанія має «гарні позиції, щоб у найближчі роки отримати вигоду від сильних світських попутних вітрів у музичній індустрії, включаючи зростання кількості підписок і потокового передавання з рекламою, а також нові можливості ліцензування, створені новими мультимедіа та технологіями. .”
Група також має рейтинги “Купити” на Live Nation (LYV) — “сильні попутні вітри з боку пропозиції та попиту в галузі живих подій” — а також NetEase (НТЕС) і Believe Music, що продається у Франції.
Він має нейтральні оцінки на третьому з трьох великих лейблів, Sony (SONY), а також на Spotify (ПЛЯМА) і Tencent Music Entertainment (TME).
І аналітики зберігають свій рейтинг продажу для Sirius XM (SIRI): “Зокрема, ми бачимо ризик того, що зростання супутникового бізнесу Sirius XM сповільниться, оскільки потокові сервіси, такі як Spotify (ПЛЯМА) і Apple Music (AAPL) стають все більш популярними та дедалі частіше пропонують більш надійний набір контенту (наприклад, музика + розмови + новини + спорт), який можна порівняти з пропозицією преміум-класу Sirius XM».