Фальшивомонетники підвищують популярність настільних ігор, змушуючи власників ІВ не відставати

Настільна гра, розгорнута під час канікул, здалася вам трохи неприємною? Деталі були не такими міцними, як очікувалося? Чи були в коробці дивні орфографічні помилки чи просто не вистачало важливих частин? Якщо так, проблема може полягати не в контролі якості, а в підробці.

Згідно зі сплеском популярності настільних ігор, прогнозується, що вартість світового ринку зросте на 80% до 49,2 мільярда доларів США протягом наступних чотирьох років. останній звіт з дослідження та ринків — експерти з права кажуть, що фальшивомонетники порушують торговельні марки та авторські права так швидко, як розробники можуть вивести хітові ігри на ринок.

Або, як розробники at Ігри Wonderbow виявлені, фальшивомонетники можуть бути ще швидше.

Лайя Гонсалес, яка разом зі своїм чоловіком керує незалежним бізнесом у Гамбурзі, Німеччина, раділа ранньому успіху краудфандингової кампанії для запуску їх флагманської гри Kelp наприкінці 2023 року, коли з’явилися проблеми.

Переглядаючи онлайн, щоб відстежити підтримку проекту, Гонсалес відчула, як у неї впав живіт, коли вона виявила оголошення про продаж Kelp, гри, до доставки якої залишався рік.

«Було багато списків продуктів із нашою грою, із зображеннями, які ми мали в кампанії на Kickstarter, і люди просто вдавали, що продають нашу гру», — сказав Гонсалес у грудневому інтерв’ю The Recorder.

Фальшивомонетники «скористалися нашим творінням, нашими ідеями, нашою роботою та нашими грошима», — сказала вона, вказавши на інвестиції Wonderbow, зроблені для створення та просування Kelp. «Вони просто сідали на хвилю нашого успіху».

Ерік Перротадвокат із торгових марок і авторських прав Gerben Perrott у Вашингтоні, сказав, що настільні ігри та особливо карткові ігри є легкою мішенню для поганих акторів, оскільки маркетингові матеріали та навіть самі продукти можна легко відтворити.

Перрота, який виступив далі панель організоване Управлінням патентів і товарних знаків США в грудні, згадала клієнтку, яка самостійно опублікувала карткову гру, використовуючи власне мистецтво, і досягла успіху завдяки продажам на Amazon.

«І тоді шлюзи відкрилися разом із фальшивомонетниками», — сказав він. За його словами, було легко виявити підробки, тому що творець вставив у продукт орфографічну помилку, створивши «розповідь».

Як і у багатьох незалежних і нових видавців ігор, творець ще не зареєстрував торгову марку, сказав він. Підроблені версії її гри дозволили Перротт подати клопотання про прискорену торговельну марку, дозволивши їй отримати права приблизно вдвічі швидше, ніж зазвичай. За його словами, захищаючи товарний знак, творець зміг захистити підробки від Amazon.

Холлі Ленс, радник юриста Управління політики та міжнародних справ США в USPTO, сказала, що забезпечення захисту торгових марок і авторських прав є критично важливим, але вона зазначила, що творці та підприємці можуть вжити захисних заходів ще до того, як виведуть свій продукт на ринок.

Як перший крок, творці повинні співпрацювати з експертами з ІВ, щоб переконатися, що ім’я та інші ідентифікаційні елементи ще не зареєстровані кимось іншим. Юрист може провести пошук доступності та переглянути базу даних USPTO, щоб «пересвідчитися, що більше немає зареєстрованої подібної торгової марки». Також важливо побачити, чи використовується знак на інших ключових ринках, наприклад у Канаді та Європі чи за їх межами. За її словами, багато реєстрів торгових марок у всьому світі доступні в Інтернеті безкоштовно.

У Сполучених Штатах, за її словами, творці повинні розглянути можливість подання заявки на «намір використання».

«Тож навіть до того, як ви зробите свій перший продаж, ви можете фактично подати заявку на торговельну марку та вказати своє ім’я — або як би позначити своє місце — так, щоб будь-які майбутні подані заявки були відхилені на основі попередньої заявки клієнта, », – сказала вона в інтерв’ю The Recorder.

Федеральна реєстрація авторських прав, зазначила вона, може захистити правовласників у разі викрадення будь-яких елементів дизайну, наприклад, мистецтва, фотографій і дизайну продукту.

Наявність такого захисту є критично важливою не лише для справ, які потрапляють до суду, але й для підштовхування платформ електронної комерції до ліквідації підроблених продуктів. За словами Ленса, USPTO має ресурси, щоб допомогти власникам інтелектуальної власності відстоювати свої права на таких платформах, хоча для забезпечення дотримання прав на іноземних платформах, де «злочинців» може бути важче привести у відповідність, може знадобитися допомога місцевих юристів.

Для юристів, які працюють з такими творцями, важливо працювати з різними платформами електронної комерції, незалежно від того, продає клієнт на них чи ні, сказала вона. Клієнт може в кінцевому підсумку використовувати ці платформи в подальшому, або йому може знадобитися боротися з контрафактною продукцією, що продається там.

«Вони все ще можуть з ними працювати», — сказав Ленс. «Вони все ще можуть бути частиною партнерських програм свого бренду, і вони (платформи) все ще діятимуть від вашого імені».

Amazon, зі свого боку, заявив, що дотримується «політики нульової терпимості» до підроблених товарів і вживає швидких заходів для видалення підроблених списків і блокування облікових записів, коли це необхідно.

«Ми вживаємо профілактичних заходів, щоб запобігти потраплянню контрафактної продукції в список, і постійно контролюємо наш магазин», — йдеться в заяві компанії, надісланій The Recorder у вівторок. «Ми продовжуватимемо співпрацювати з брендами та правоохоронними органами, щоб захистити наших клієнтів від зловмисників, які намагаються зловживати нашим магазином».

Amazon підтримує a Реєстр брендів щоб допомогти власникам брендів захистити свою інтелектуальну власність та a Проект Нуль інструмент, який дозволяє брендам безпосередньо видаляти підроблені оголошення із сайту.

KELP, гра для 2 гравців Shark vs. Octopus. Надано Wonderbow

Гонсалес сказала, що її боротьба за видалення підробок із різних сайтів електронної комерції стала схожою на гру «вдари крота», коли на зміну вилученим з’являлися нові списки. За її словами, постачальники знову з’явилися під новими іменами, які часто являли собою лише комбінацію випадкових букв.

Підроблені продукти були внесені до списку китайськими компаніями, які, за її словами, також створювали нові ідентифікатори та адреси, щоб ускладнити їх відстеження. Вони з’являлися на великих сайтах, таких як eBay і Walmart, а також на сайтах, про які вона ніколи раніше не чула. За її словами, боротися з ними всіма стало другою роботою.

«Я витрачала п’ять-шість годин на день, просто звітуючи про оголошення, що справді погіршувало моє психічне здоров’я», – сказала вона. «Насправді ми хотіли витрачати час на створення настільних ігор. … Отже, в якийсь момент ми просто подумали: «Так, я просто маю це залишити». Інакше я збожеволію. Ми повинні зосередитися на виробництві гри. У нас багато прихильників. Вони отримають від нас дуже красиву гру, і саме на цьому ми повинні зосередитися».

Потім, у січні минулого року, Гонсалес сказала, що відчула ще один удар, коли отримала електронний лист від шанувальника Kelp, який скаржився, що в грі, яку вони придбали, не було інструкції, хоча справжня гра ще не була створена.

Саме тоді Гонсалес зрозумів, що фальшиві оголошення мали на меті не просто змусити покупців надіслати гроші; злочинці фактично крали весь продукт. За її словами, вони створили погано зроблені версії Kelp, скопіювавши зображення та файли, які були надіслані на Tabletop Simulator, популярний сайт для тестування ігор у розробці.

«Вони фактично почали розповсюджувати фальшиву гру, фальшиву копію нашої гри, по всьому світу», — сказала вона. «Тож до нас звернулися люди звідусіль, які ви можете собі уявити… кажучи, наприклад, «О, ми отримали це, і це не дуже добре, і ще чогось бракує».

Компанія Berserk Games, яка виробляє Tabletop Simulator, не відповіла на електронний лист із проханням прокоментувати.

Гонсалес і її чоловік вирішили оприлюднити свою боротьбу, щоб повідомити своїх 21 000 прихильників на Kickstarter, що версії Kelp, які продаються в Інтернеті, є підробкою. Спільнота врешті-решт допомогла Wonderbow боротися з шахраями через краудсорсингові запити на видалення на сайтах електронної комерції.

“Вони повідомили про списки по всьому світу”, – сказала вона. «Це було дуже, дуже зворушливо отримати таку підтримку».

Kelp — справжній Kelp — нарешті почав доставляти інвесторам у серпні, і, коли 2024 рік наближався до кінця, Гонсалес надсилав останню з цих партій.

З нетерпінням чекаючи, Гонсалес висловила надію, що досвід Wonderbow допоможе іншим творцям-початківцям, і попросила контактних осіб у Kickstarter і Amazon докладати більше зусиль, щоб навчити творців, як краще захистити свою роботу.

«Схоже, існує тенденція, коли фальшивомонетники дивляться на успішні краудфандингові кампанії та просто копіюють те, що ще немає на ринку, оскільки вони мають гарантований продаж, тому що люди чекають, поки проект надійде», — сказала вона.

Хоча Гонсалес сказала, що з цього досвіду вона навчилася достатньо, щоб написати книгу, вона намагається зосередитися на продовженні вирощування Kelp і на пошуку наступної гри, яку Wonderbow зможе вивести на ринок.

Щодо фальшивомонетників, які продовжують з’являтися, «я просто сподіваюся, що вони втомляться від цього, а потім просто підуть далі», – сказала вона. «Я все ще намагаюся зосереджуватися на позитивних речах, тому що, зрештою… я хочу витрачати свій час і енергію просто на створення чудових продуктів, чудових ігор».

Ресурси USPTO щодо торгових марок і захисту інтелектуальної власності:

Можливо вам буде цікаво

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини